Produkcja ma trafić na ekrany w najgorętszym dla wyścigu o nagrody okresie, tj. jesienią – dokładnie 30 października (2016 roku). W tym właśnie czasie do kin wchodzą te dzieła, które później stają do walki o Oscary i Złote Globy.

Reklama

"Our Brand is Crisis" będzie fabularną wersją dokumentu Rachel Boynton pod takim samym tytułem z 2005 roku. Oryginalna produkcja poświęcona była wykorzystaniu północnoamerykańskich strategii kampanii politycznych w krajach Ameryki Południowej. W 2002 roku kandydat na prezydenta Boliwii Gonzalo Sanchez de Lozada zatrudnił do sztabu wyborczego Jamesa Carville'a, specjalistę z Waszyngtonu. Choć na początku jego notowania były niskie – opinia publiczna zarzucała mu nadmierne sympatyzowanie z USA – de Lozada wygrał dzięki umiejętnie pokierowanej kampanii. Niestety, pod jego rządami Boliwia popadła w kryzys i prezydent został zmuszony do rezygnacji.

Sandra Bullock zagra amerykańską panią konsultant Jane Bodine. Thornton wciela się w jej wroga. W obsadzie znaleźli się ponadto Anthony Mackie, Scoot McNairy, Zoe Kazan, Ann Dowd, Reynaldo Pacheco, Dominic Flores, Louis Arcella, Octavio Gomez Berrios i Joaquim de Almeida. Za kamerą dzieła stanie David Gordon Green ("Joe", "Manglehorn"). Scenariusz napisał Peter Straughan ("Człowiek, który gapił się na kozy", "Szpieg").