Warszawa
Reklama

Romantycznie czy raczej ambitnie? "Listy do M. 2" kontra głośne nowości w kinach

14 listopada 2015, 09:18
To właśnie sequel najpopularniejszej komedii ostatnich lat w Polsce, który – zdaniem krytyków – cierpi na typowe dla ciągów dalszych przypadłości (niedopracowany scenariusz i odgrzewane pomysły), ale (jak podkreśla Łukasz Muszyński w filmwebie) "na tle polskiej mizerii utwór Macieja Dejczera wypada znośnie". Od wydarzeń znanych z pierwszej odsłony minęły równo cztery lata i wszyscy bohaterowie przygotowują się do kolejnej Wigilii… CZYTAJ WIĘCEJ >>>
To właśnie sequel najpopularniejszej komedii ostatnich lat w Polsce, który – zdaniem krytyków – cierpi na typowe dla ciągów dalszych przypadłości (niedopracowany scenariusz i odgrzewane pomysły), ale (jak podkreśla Łukasz Muszyński w filmwebie) "na tle polskiej mizerii utwór Macieja Dejczera wypada znośnie". Od wydarzeń znanych z pierwszej odsłony minęły równo cztery lata i wszyscy bohaterowie przygotowują się do kolejnej Wigilii… CZYTAJ WIĘCEJ >>> / Kino Świat
Jeszcze więcej gwiazd i jeszcze lepszy start w kinach. "Listy do M 2" swój pierwszy sukces frekwencyjny zanotowały przed wejściem do regularnej dystrybucji – film Macieja Dejczera na pokazach przedpremierowych zobaczyło więcej widzów (68 000) niż nowego Bonda. Czy inne premiery tego weekendu w Polsce mają ze świąteczną komedią romantyczną jakiekolwiek szanse? Tym bardziej, że to ambitne, wymagające, a często także nagradzane opowieści...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama