Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

"Listy do M. 2" biją rekord i wchodzą do historii. Co na to krytycy?

17 listopada 2015, 08:00
"Listy do M. 2" w zaledwie trzy dni obejrzało łącznie 586 610 widzów, a wliczając pokazy przedpremierowe – blisko 655 000 widzów. Z takim wynikiem obraz zadebiutował jako nr 1 polskiego box office'u, bijąc również świetny rezultat otwarcia pierwszej części "Listów do M." sprzed czterech lat (367 447 widzów). Obraz uplasował się również na szczycie historycznego podsumowania, tym samym "Listy do M. 2" zepchnęły z pierwszego miejsca rankingu krajowych produkcji z najlepszym otwarciem "Pana Tadeusza" Andrzeja Wajdy, który status rekordzisty (z wynikiem 424 000 widzów w weekend otwarcia) zajmował nieprzerwanie od 1999 roku. A tak film w reżyserii Macieja Dejczera oceniają recenzenci...
"Listy do M. 2" w zaledwie trzy dni obejrzało łącznie 586 610 widzów, a wliczając pokazy przedpremierowe – blisko 655 000 widzów. Z takim wynikiem obraz zadebiutował jako nr 1 polskiego box office'u, bijąc również świetny rezultat otwarcia pierwszej części "Listów do M." sprzed czterech lat (367 447 widzów). Obraz uplasował się również na szczycie historycznego podsumowania, tym samym "Listy do M. 2" zepchnęły z pierwszego miejsca rankingu krajowych produkcji z najlepszym otwarciem "Pana Tadeusza" Andrzeja Wajdy, który status rekordzisty (z wynikiem 424 000 widzów w weekend otwarcia) zajmował nieprzerwanie od 1999 roku. A tak film w reżyserii Macieja Dejczera oceniają recenzenci... / Kino Świat
Ledwo weszły na ekrany kina, a już wchodzą do historii z tzw. "najlepszym otwarciem" polskiego filmu. "Listy do M. 2" zdetronizowały wieloletniego lidera – "Pana Tadeusza" i przebiły wynik otwarcia bondowskiego "Spectre". Romantyczna komedia z gwiazdorską obsadą podbiła serca widzów, a co o niej sądzą krytycy?

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama