Warszawa
Reklama

"Hobbit" – niesamowita podróż poza kadrem

29 grudnia 2012, 13:18
To wydarzenie sięgające poza przestrzeń kinową. Wpływy ze sprzedaży biletów – choć po niecałych dwóch tygodniach od premiery światowej film zgromadził na swoim koncie grubo ponad dwieście milionów dolarów – stanowią jedynie część zysków, na które liczy przemysł skupiony wokół „Hobbita”. Beneficjentami jego popularności będą bowiem praktycznie wszystkie firmy bezpośrednio (posługujące się zastrzeżonym znakiem towarowym) i pośrednio (nawiązujące nie tyle do produkcji kinowej, ile prozy Tolkiena) podpięte pod sukces filmu. Skorzystają też, a może przede wszystkim, widzowie, czytelnicy i gracze
To wydarzenie sięgające poza przestrzeń kinową. Wpływy ze sprzedaży biletów – choć po niecałych dwóch tygodniach od premiery światowej film zgromadził na swoim koncie grubo ponad dwieście milionów dolarów – stanowią jedynie część zysków, na które liczy przemysł skupiony wokół „Hobbita”. Beneficjentami jego popularności będą bowiem praktycznie wszystkie firmy bezpośrednio (posługujące się zastrzeżonym znakiem towarowym) i pośrednio (nawiązujące nie tyle do produkcji kinowej, ile prozy Tolkiena) podpięte pod sukces filmu. Skorzystają też, a może przede wszystkim, widzowie, czytelnicy i gracze / Media
Na ten dzień czekali nie tylko kinomani, lecz także legiony marketingowców, wydawców książkowych, producentów gier i gadżetów. Teraz wszyscy mogą odetchnąć z ulgą. "Hobbit" Petera Jacksona już w kinach.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama