Warszawa
Reklama

"Hobbit" – niesamowita podróż poza kadrem

29 grudnia 2012, 13:18
To wydarzenie sięgające poza przestrzeń kinową. Wpływy ze sprzedaży biletów – choć po niecałych dwóch tygodniach od premiery światowej film zgromadził na swoim koncie grubo ponad dwieście milionów dolarów – stanowią jedynie część zysków, na które liczy przemysł skupiony wokół „Hobbita”. Beneficjentami jego popularności będą bowiem praktycznie wszystkie firmy bezpośrednio (posługujące się zastrzeżonym znakiem towarowym) i pośrednio (nawiązujące nie tyle do produkcji kinowej, ile prozy Tolkiena) podpięte pod sukces filmu. Skorzystają też, a może przede wszystkim, widzowie, czytelnicy i gracze
To wydarzenie sięgające poza przestrzeń kinową. Wpływy ze sprzedaży biletów – choć po niecałych dwóch tygodniach od premiery światowej film zgromadził na swoim koncie grubo ponad dwieście milionów dolarów – stanowią jedynie część zysków, na które liczy przemysł skupiony wokół „Hobbita”. Beneficjentami jego popularności będą bowiem praktycznie wszystkie firmy bezpośrednio (posługujące się zastrzeżonym znakiem towarowym) i pośrednio (nawiązujące nie tyle do produkcji kinowej, ile prozy Tolkiena) podpięte pod sukces filmu. Skorzystają też, a może przede wszystkim, widzowie, czytelnicy i gracze / Media
Na ten dzień czekali nie tylko kinomani, lecz także legiony marketingowców, wydawców książkowych, producentów gier i gadżetów. Teraz wszyscy mogą odetchnąć z ulgą. "Hobbit" Petera Jacksona już w kinach.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama