Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

"Hobbit" – niesamowita podróż poza kadrem

29 grudnia 2012, 13:18
To wydarzenie sięgające poza przestrzeń kinową. Wpływy ze sprzedaży biletów – choć po niecałych dwóch tygodniach od premiery światowej film zgromadził na swoim koncie grubo ponad dwieście milionów dolarów – stanowią jedynie część zysków, na które liczy przemysł skupiony wokół „Hobbita”. Beneficjentami jego popularności będą bowiem praktycznie wszystkie firmy bezpośrednio (posługujące się zastrzeżonym znakiem towarowym) i pośrednio (nawiązujące nie tyle do produkcji kinowej, ile prozy Tolkiena) podpięte pod sukces filmu. Skorzystają też, a może przede wszystkim, widzowie, czytelnicy i gracze
To wydarzenie sięgające poza przestrzeń kinową. Wpływy ze sprzedaży biletów – choć po niecałych dwóch tygodniach od premiery światowej film zgromadził na swoim koncie grubo ponad dwieście milionów dolarów – stanowią jedynie część zysków, na które liczy przemysł skupiony wokół „Hobbita”. Beneficjentami jego popularności będą bowiem praktycznie wszystkie firmy bezpośrednio (posługujące się zastrzeżonym znakiem towarowym) i pośrednio (nawiązujące nie tyle do produkcji kinowej, ile prozy Tolkiena) podpięte pod sukces filmu. Skorzystają też, a może przede wszystkim, widzowie, czytelnicy i gracze / Media
Na ten dzień czekali nie tylko kinomani, lecz także legiony marketingowców, wydawców książkowych, producentów gier i gadżetów. Teraz wszyscy mogą odetchnąć z ulgą. "Hobbit" Petera Jacksona już w kinach.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama