Po owacyjnym przyjęciu na Festiwalu w Toronto "Sponsoring" z łatwością znajduje dystrybutorów na kolejnych kontynentach. Nowy obraz reżyserki głośnych "33 scen z życia" został sprzedany do szerokiej dystrybucji w ponad 20 krajach na całym świecie. "Sponsoring" obejrzą m.in. widzowie z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Brazylii, Wenezueli, Hongkongu i Korei Południowej. Wciąż trwają negocjacje ofert z Ameryki Północnej oraz Japonii.
Piątkowy pokaz filmu w Toronto wywarł spore wrażenie na recenzencie magazynu "Studio". Komplementował on efekt współpracy Szumowskiej z aktorkami występującymi w "Sponsoringu". Krytyk zwrócił szczególną uwagę na "imponującą talentem" Joannę Kulig oraz Anais Demoustier, którą uznał za "najbardziej wyjątkową francuską aktorkę swojego pokolenia". Podkreślił również, że młode aktorki, wspierane przez ikonę francuskiego kina Juliette Binoche, stworzyły sceny: "które po wyjściu z kina na długo zostają w pamięci".
Na festiwalu w Toronto film pokazano w jednej z trzech najważniejszych sekcji – "Special Presentations", obok najnowszych dzieł Alexandra Payne'a, Michaela Winterbottoma i Larsa von Triera.
Polskim dystrybutorem "Sponsoringu" jest Kino Świat. Film pojawi się w naszych kinach na początku 2012 roku.