Według pierwotnych założeń Max miało zastąpić HBO Max oraz Discovery+. Jednak zlecone przez Warner Bros. badania konsumencie wykazały, że do marki Discovery odbiorcy za Wielką Wodą wciąż są przywiązani na tyle, że platforma zachowa dotychczasową oddzielną "tożsamość" - mimo że treści z Discovery+ pojawią się również w Max.

Reklama

Trzy opcje płatnicze

Max będzie dostępny w trzech wersjach:

- Max Ad Light za 9,99 dol. miesięcznie (z reklamami, równoległa dostępność na dwóch urządzeniach)

- Max Ad Free za 15,99 dol. miesięcznie (bez reklam, równoległa dostępność na dwóch urządzeniach)

- Max Ultimate Ad Free za 19,99 dol. miesięcznie (bez reklam, równoległa dostępność na czterech urządzeniach).





Transfer bez strat

Dotychczasowi odbiorcy HBO Max mają móc zachować personalne ustawienia i historie oglądania.

Według zapowiedzi Warnera użytkownicy Max otrzymają 40 nowości - filmów, seriali, programów reality show. Max to jedyne, co należy oglądać - stwierdził podczas prezentacji platformy prezes Warner Bros. Discovery David Zaslav.

Max w Polsce

W Polsce rebranding nastąpi dopiero w 2024 roku. Szczegóły dotyczące cen nie są jeszcze znane, ale spekuluje się, że podobnie jak w przypadku stosunkowo niedawnego przejścia z HBO Go na HBO Max stali abonenci nie poniosą dodatkowych kosztów.