Według pierwotnych założeń Max miało zastąpić HBO Max oraz Discovery+. Jednak zlecone przez Warner Bros. badania konsumencie wykazały, że do marki Discovery odbiorcy za Wielką Wodą wciąż są przywiązani na tyle, że platforma zachowa dotychczasową oddzielną "tożsamość" - mimo że treści z Discovery+ pojawią się również w Max.
Trzy opcje płatnicze
Max będzie dostępny w trzech wersjach:
- Max Ad Light za 9,99 dol. miesięcznie (z reklamami, równoległa dostępność na dwóch urządzeniach)
- Max Ad Free za 15,99 dol. miesięcznie (bez reklam, równoległa dostępność na dwóch urządzeniach)
- Max Ultimate Ad Free za 19,99 dol. miesięcznie (bez reklam, równoległa dostępność na czterech urządzeniach).
Transfer bez strat
Dotychczasowi odbiorcy HBO Max mają móc zachować personalne ustawienia i historie oglądania.
Według zapowiedzi Warnera użytkownicy Max otrzymają 40 nowości - filmów, seriali, programów reality show. Max to jedyne, co należy oglądać - stwierdził podczas prezentacji platformy prezes Warner Bros. Discovery David Zaslav.
Max w Polsce
W Polsce rebranding nastąpi dopiero w 2024 roku. Szczegóły dotyczące cen nie są jeszcze znane, ale spekuluje się, że podobnie jak w przypadku stosunkowo niedawnego przejścia z HBO Go na HBO Max stali abonenci nie poniosą dodatkowych kosztów.