Film "100 dni do matury" wejdzie do kin 28 lutego.
O czym jest film?
Głównym bohaterem filmu jest Kapsel, imprezowicz z klasy maturalnej, który postanawia zhakować system Ministerstwa Edukacji, by zmienić wyniki matur i zatrzymać swoją paczkę przyjaciół na jeszcze jeden rok młodzieńczej beztroski.
"100 dni do matury" reklamowana jest jako "produkcja o młodych i dla młodych, z brawurową akcją w tle". Film porusza tematy związane z dojrzewaniem, przyjaźnią, pasjami, a także presją, z jaką mierzą się młodzi ludzie.
Pierwszy taki film
Projekt jest innowacyjnym połączeniem świata influencerów z branżą filmową – po raz pierwszy w Polsce wykorzystano tak szeroko zasięg twórców internetowych w pełnometrażowej produkcji filmowej.
Zainteresowanie pokazami w całej Polsce z dnia na dzień jest coraz większe - donosi dystrybutor. "Produkcja ma szansę stać się jedną z najbardziej popularnych i istotnych opowieści o współczesnej polskiej młodzieży" - czytamy w informacji prasowej.
Patronat ministry edukacji
Współpraca z Ministerstwem Edukacji Narodowej to dla nas ogromne wyróżnienie i okazane zaufanie. To pokazuje, że ten film ma znaczenie nie tylko rozrywkowe, ale i edukacyjne. Wierzymy, że "100 dni do matury" będzie impulsem do ważnych rozmów w szkołach i domach o emocjach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się młodzież – mówi Łukasz Wojtyca, prezes zarządu Ekipa Holding.
Kto stoi za filmem?
W obsadzie znaleźli się zarówno popularni influencerzy bez doświadczenia aktorskiego, w tym Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio), Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Kinga Banaś, Julita Różalska, Alan Kowalczewski (Posti), Dominik Kwolczak (Kwolczi), Patryk Lubaś (Qry), jak i wybitni polscy aktorzy - Małgorzata Foremniak, Jacek Koman, Piotr Głowacki, Jowita Budnik i Radosław Krzyżowski.
Za kamerą stanął Mikołaj Piszczan, który wyreżyserował film według scenariusza Łukasz Zdanowski. Za zdjęcia odpowiada Cezary Stolecki, za reżyserię obsady - Miłosz Sawicki, za kostiumy - Małgorzata Fudala, za charakteryzację - Weronika Zielińska, za scenografię - Ewa Mroczkowska, za dźwięk - Marcin Kasiński, Kacper Habisiak i Jarosław "Bodo" Bajdowski, za montaż - Filip Wojciechowski i Helena Wieczorek.
Muzykę skomponował Antoni Wojnar, kierowniczką produkcji była Aleksandra Musiał, producentką liniową - Dagmara Bagnecka (Watchout Studio), producentami - Konrad Dudziński (Watchout Studio) i Łukasz Wojtyca (Ekipa Holding), Mateusz Kowalczyk i Anna Zychowicz (Laniakea Pictures), producentem ds. finansowych - Błażej Pieczonka (Laniakea Pictures).
Czym jest Ekipa Holding?
W związku z dynamicznym rozwojem grupy influencerskiej EKIPA oraz chęcią rozbudowy działań w nowych branżach w 2020 roku powstała EKIPA Holding S.A. Do grupy kapitałowej została przeniesiona cała działalność operacyjna oraz powołane zostały podmioty wyspecjalizowane w nowych branżach, aby uzupełnić i rozwijać grupę kapitałową EKIPA Holding. EKIPA Holding jako spółka dominująca wspiera spółki zależne, które zajmują się działalnością operacyjną, każda wyspecjalizowana w swojej branży. Jako ogół jesteśmy grupą, której podstawowym celem jest dostarczanie szeroko rozumianej rozrywki na różnych płaszczyznach. Podstawą działalności EKIPA Holding jest akumulowanie, zarządzanie i komercjalizacja bezpośrednio lub przez spółki celowe wytwarzanych w grupie praw autorskich, brandów i marek. EKIPA Holding SA. jest 100-procentowym udziałowcem w spółkach: EKIPA Management, EKIPATONOSI, EKIPA Events, LANIAKEA PICTURES, GGBAY, BRAINCHILD i Kraków Kings oraz posiada 89,29 proc. udziałów w spółce ESSA Co sp. z o. o. i 52,40 proc. udziałów w EKIPA Investments ASI.