Warszawa
Reklama

Iza Miko i najlepsi z najlepszych w "Step Up: All In" [ZDJĘCIA]

19 lipca 2014, 09:15
Seria "Step Up" została wymyślona jako konkurencja dla popularnych telewizyjnych show o tańcu. Każda z jej odsłon okazała się sukcesem kasowym, a Channing Tatum już po pierwszym odcinku stał się gwiazdą. Bo – choć krytycy kręcili nosami – nie o fabułę tu chodzi, a o podziwianie sprawności uczestników, na dodatek w technologii trójwymiarowej. Tak też jest w najnowszej, zapowiadanej jako finałowa, piątej odsłonie. Film Trish Sie można nawet nazwać hołdem dla wszystkich poprzednich części tanecznego cyklu, bo na ekran wracają ich dawni bohaterowie
Seria "Step Up" została wymyślona jako konkurencja dla popularnych telewizyjnych show o tańcu. Każda z jej odsłon okazała się sukcesem kasowym, a Channing Tatum już po pierwszym odcinku stał się gwiazdą. Bo – choć krytycy kręcili nosami – nie o fabułę tu chodzi, a o podziwianie sprawności uczestników, na dodatek w technologii trójwymiarowej. Tak też jest w najnowszej, zapowiadanej jako finałowa, piątej odsłonie. Film Trish Sie można nawet nazwać hołdem dla wszystkich poprzednich części tanecznego cyklu, bo na ekran wracają ich dawni bohaterowie / Facebook
"Step Up: All In" jest jak spotkanie na szczycie – gwiazdy wszystkich poprzednich części serii wracają na parkiet. Oczywiście po to, by stoczyć w świetle reflektorów taneczne pojedynki. Jest wśród nich również wykreowana na lalkę Barbie Izabella Miko.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama