Warszawa
Reklama

"Resident Evil: Retrybucja" rozpoczyna inwazję żywych trupów

14 września 2012, 19:16
Pierwsza gra z serii "Resident Evil" miała premierę w 1996 roku i od tamtej pory stała się rozpoznawalną na całym świecie marką, przynoszącą niebotyczne dochody
Pierwsza gra z serii "Resident Evil" miała premierę w 1996 roku i od tamtej pory stała się rozpoznawalną na całym świecie marką, przynoszącą niebotyczne dochody / Media / Rafy
Ponad 50 milionów sprzedanych egzemplarzy gier i powyżej 700 milionów dolarów zysku w kinowym box office – to plon zebrany przez dwie najbardziej dochodowe gałęzie popkulturowego uniwersum, jakie zbudowała firma Capcom. Japoński producent i dystrybutor gier wideo chętnie użycza bowiem licencji na swój sztandarowy produkt – "Resident Evil". W ostatnim kwartale tego roku szykuje się kolejna inwazja zombie. Żywe trupy opanują kina, księgarnie i sklepy z grami.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama