Film "Our Brand is Crisis" będzie fabularną wersją dokumentu Rachel Boynton pod takim samym tytułem z 2005 roku. Oryginalna produkcja poświęcona była wykorzystaniu północnoamerykańskich strategii kampanii politycznych w krajach Ameryki Południowej. W roku 2002 kandydat na prezydenta Boliwii Gonzalo Sanchez de Lozada zatrudnił do sztabu wyborczego Jamesa Carville'a, specjalistę z Waszyngtonu. Choć na początku jego notowania były niskie – opinia publiczna zarzucała mu nadmierne sympatyzowanie z USA – de Lozada wygrał dzięki umiejętnie pokierowanej kampanii. Niestety, pod jego rządami Boliwia popadła w kryzys i prezydent został zmuszony do rezygnacji.

Reklama

Sandra Bullock nie tylko zagra w filmie, ale również wyprodukuje go razem z George'em Clooneyem oraz Grantem Heslovem, z którymi pracowała przy "Grawitacji". Scenariusz napisał Peter Straughan.

Aktorkę będziemy mogli niedługo podziwiać również w filmie "Tupperware Unsealed" w reżyserii Tate'a Taylora.