Film stanowi fabularną wersją dokumentu Rachel Boynton pod takim samym tytułem z 2005 roku. Oryginalna produkcja poświęcona była wykorzystaniu północnoamerykańskich strategii kampanii politycznych w krajach Ameryki Południowej. W 2002 roku kandydat na prezydenta Boliwii Gonzalo Sanchez de Lozada zatrudnił do sztabu wyborczego Jamesa Carville'a, specjalistę z Waszyngtonu. Choć na początku jego notowania były niskie - opinia publiczna zarzucała mu nadmierne sympatyzowanie z USA - de Lozada wygrał dzięki umiejętnie pokierowanej kampanii. Niestety, pod jego rządami Boliwia popadła w kryzys i prezydent został zmuszony do rezygnacji.

Reklama

Trwa ładowanie wpisu

Sandra Bullock gra amerykańską panią konsultant Jane Bodine. Billy Bob Thornton wciela się w jej wroga. W obsadzie znaleźli się również Anthony Mackie, Ann Dowd, Joaquim de Almeida, Scoot McNairy i Zoe Kazan. Scenariusz napisał Peter Straughan, a za kamerą stanął David Gordon Green. Premierę "Our Brand is Crisis" wyznaczono na 30 października.